Amerikāņu BusinessWeek ir cietis pārmaiņas — tagad skaisto serif logotipu ir nomainījis Univers garnitūrai līdzīgais sans-serif strikti nostādītais, majestātiskais uzraksts, kuram kāds ārzemju kritiķis ir piedēvējis statusu «no bullshit logo». Man patika vairāk doma par to, kā tika sakārtotas iekšlapas — viss tiek dalīts skaistos blokos un līdz ar to pastiprina uzmanības pievēršanu katram no virsrakstiem, tomēr man pavisam nav skaidrs, kāpēc bija nepieciešams visu rakstīt kapitēlijos — vai tiešām amerikāņi vēl joprojām nav sapratuši, KA ŠĀDUS TEKSTUS LIELOS DAUDZUMOS IR GRŪTI LASĪT?
(Bildes un informācija Brand New blogs)
Sis zurnals man patik, lasu vinju krieviski, bet kontena zinja loti dazats un dod pamatu padomat.
jaunais tieshaam izskataas veiklaaks un tiiraaks.
vai nu esmu amerikānis, vai arī neesmu sapratusi (i-netavides pārstāvju naidu pret CapsLock)…. BET CAPSLOCK RULLĒĒ’!!
tests. Šim vajadzētu tā kā strādāt.