- Atsevišķs konts darījumiem sabiedriskajā transportā.
- Autorizācija, izmantojot mobilo tālruni.
- Momentāla konta bloķēšana nozaudēšanas gadījumā.
- Vienkārša papildināšana, izmantojot interneta banku.
3 domas par “E–talons”
Komentāri ir slēgti.
Tehniski vai vienkārši, par dzīvi un par miroņiem.
Komentāri ir slēgti.
Ideja gandrīz brīnišķīga, ja neskaita 2. punktu. Mob.autorizācija ir pietiekami neērta vienkāršai tiketa lietošanai, kamēr no otras puses – es joprojām nespēju saprast, kāpēc Rīgas transportā nav iespējams nopirkt biļeti ar elementāra SMS palīdzību (renders other points useless).
Doma par tikai mobilo autorizāciju ir tikai daļēji ērta, jo, piemēram, atrodoties viesabonēšanā ir iespējama papildus maksa par šo pakalpojumu. Manā skatījumā 2. punkts ir tikai kā opcija, reāli vajadzētu būt tikai un vienīgi autorizācijai ar karti, kuru pirmo reizi kaut kā verificē, bet pēc tam neko vairs papildus nedari. Visa šī jezga ar dažādām papildus kartēm man krīt uz nerviem ne tikai sabiedriskajā transportā. Praktiski tam būtu jābūt pielietotam arī, piemēram, lielveikalu atlaižu sistēmās, kur kartes numurs būtu arī ID taviem pirkumiem. Līdz ar to uzkrājam informāciju par to, cik daudz cilvēks ir pie mums iepircies un piešķiram par to atlaides. Easy.
es ar nesaprotu, kāpēc, kā gandrīz klienta karte nevarētu darboties mana jau esošā maksājumu karte, savādāk, katrs veikals uzskata par pienākumu izlaist savu lojalitātes karti – (turu kaudzīti ar tādām mašīnā, ja nu sadomāju plānoti iepirkties, bet vairums gadījumu tā arī stāv tās autiņā)
bet norēķiniem rīgas satiksmē mobilais neder – man tā liekas – jo ir lasīti vairāki cepieni, ka infa, par to ka esi papildinājis savu ne-talonu mēdz ceļot līdz iespējamai braukšanai divas dienas un tas priekš RS skaitās normāli ieviesta sistēma
par tiem 14 miljoniem nevarēja taču izdomāt, ka tu iekāp autobusā, nosūti sms ar kaut kādu autobusa nr un saņem kaut vai svītru kodu uz telefonu