Sitācijas apraksts:
Nezināmu iemeslu dēļ manam laptopam pirms teju diviem mēnešiem nobeidzās ekrāna matrica. Aizsūtīju uz savu mīļoto un loloto NDD datortehnikas salonu, kur man pateica, ka jāsūta ir laptops uz garantijas pārbaudi un tas var aizņemt kādu laiciņu. Loģiski, ka man dators ir vajadzīgs ikdienā, līdz ar to sarunāju, ka man uz to laiku iedod kaut kādu tur Acer mazulīti palietot, lai nepalieku bez darba instrumenta. Bučas, NDD, paldies jums par to.
Izrādījās, ka garantija uz šādu problēmu neattiecās, jo ir aizdomas, ka es ar skrūvgriezni, āmuru vai cirvi pats esmu sabojājis to matricu. Protams, ka es tam piekritu, jo ko gan citu man atliek darīt. Galvenais, lai mans laptops man ir atpakaļ. NDD bija uz vietas kaut kāda cita mistiska matrica no savādāka ražotāja, ko man arī iebuhņīja iekšā. Tomēr, kaut kādu iemeslu dēļ tā matrica līdz galam nedraudzējās ar manu datoru un ekrāns ir tāds dzeltens kā arī ir vērojami spēcīgi gļuki vietās ar paaugstinātu blakus laukumu kontrastu (līdzīgi, kā digitālajā fotogrāfijā ir aberācija). Nu ko, es džekiem saku — pohuj rudzi, pasūtiniet man jaunu Samsung matricu un es par to maksāšu. Tā kā NDD sadarbojās ar ServiceNet, tad mēģinam pasūtināt caur viņiem. Piezvanot mūs pasūta trīs mājas tālāk un saka, lai rakstot e–pastu. Uz e–pastu atbild pēc otrā mēģinājuma un jau ir pagājušas divas nedēļas. Atbilde ir izsmeļoša: «Mēs jums matricu nepārdosim, ja gribat nomainīt, vediet pie mums». Pidarasi. Atkal gaidīt divas līdz desmit nedēļas? Un ja nu atkal kaut kas noiet greizi?
NDD man iesaka mēģināt pašam ar ServiceNet sazvanīties un sarunāt. Tieku tiktāl, ka telefoniski runāju jau tieši ar to meistaru, kuram mans laptops būtu jāremontē. Sākas murgi par kaut kādu tur diagnostiku, kuru var uztaisīt stundas laikā, tikai jāierodās ciemos pie viņiem. Tā arī izdaru. Uz vietas man kaut kāda sieviešu dzimuma pārstāve paziņo, ka es varu iet pupās ar savu «stundas laikā» un samērā agresīvā tonī piebalso arī kaut kāds vīriešu dzimuma fruktiņš. Uz manis teikto par to, ka man viss jau ir sarunāts, seko atbilde, ka es neesot pie pilna prāta, jo tas var aizņemt trīs un vairāk dienas. Bet, kad es saku, ka man dators ir vajadzīgs darbam un tās trīs dienas takš var izvērsties arī par trim mēnešiem, man paziņo, ka tā tiešām arī var būt. Apgriežos 180 grādos, pie sevis nomurminu «kuces» un aizeju projām, no sirds aizcērtot durvis.
Tālāk seko interesantākais. Šodien piezvanu uz Samsung palīdzības līniju Lielbritānijā, jo Latvijā tā arī neatrodu, kam zvanīt. Megalaipnā meitene otrā galā uzklausa manu problēmu, liek pagaidīt piecas minūtes. Vēl man ir jānosauc savs vārds un kontakttālrunis, jo tādas lietas viņi reģistrējot sistēmā (lai vēlāk man konfektes uz Ziemassvētkiem sūtītu, padomāju es). Pēc gaidīšanas meitene priecīgā balsī paziņo, ka man tiešām nevajadzētu sasieties ar ServiceNet, bet doties uz M.Shafro & Co, jo tie tak esot lieliski šajā ziņā.
Cik man personīgi ir bijusi saskarsme ar šo kantori, neko nevaru daudz par viņiem pateikt, kā vienīgi to, ka ir nedaudz dārgāki par pārējiem tirgus spēlētājiem. Toties sazvanoties tiek noskaidrots, ka man ir jāatnāk ciemos, lai viņi var apskatīties, kādu matricu vajag pasūtināt un visu izdarīšot nedēļas laikā. Laptops paliks pie manis un problēmu nebūs. Pagaidām jūtos patiesi laimīgs. Rīt iešu pie viņiem ciemos un redzēsim, kā šī divu mēnešu epopeja beigsies.
Katrā ziņā, ja jums kādreiz ir tā, ka kaut kas ir vajadzīgs no ServiceNet, sākumā pameklējiet, vai tiešām Latvijā nav neviena cita, kas jums varētu palīdzēt. Reāli bezcerīgs kantoris.
tā sieviete gadījumā nebija tāda padūšīga?
Es pirms kādiem diviem gadiem arī tur salamājos, bet īsti neatceros, kas tur bija par iemeslu.
Man ar bija jāsaskaras ar šo kantori. Attieksme nav tā labākā, bet nu mirušo cietni pa garantiju vismaz samainīja un tas pat nevilkās mēnešus (3 dienas protams ar nebija.). tas gan biaj pirms kādiem 3 gadiem. Tagad laikam viss gājis ir tik uz leju…
Iekš boot.lv mana epopeja…
http://www.boot.lv/forums/lofiversion/index.php/t84333.html
Man gan ar viņiem nav bijis nekādu problēmu. Vienreiz 15″ LCD monitors izbeidzās un tā kā tas ir Fujitsu Siemens autorizētais garantijas servisa sniedzējs, tad jānes bija pie viņiem. Pēc pāris dienām man piezvanīja un piedāvāja ņemt vietā 17″, jo tādu modeli kā man vairs neražo, protams, piekritu un aizgāju laimīgs :) Acīmredzot kā gadās, tiesa šajā gadījumā tur nenotika nekāda labošana.
Vēl neesmu dzirdējis NEVIENU pozitīvu atsauksmi par ServiceNet….
Arī mana pieredze ir negatīva – Samsung monitoru noturēja remontā ~2 mēneši un beigās atdeva atpakaļ it kā satasītu, tomēr kā vēlāk izrādījās defekts nebija novērsts…
Bet viņi ir gandrīz vai vienīgie grantijas remontu veicēji daudzām jo daudzām lietām….
Es domāju vai tiešām ražtāji nav ieinteresēti lai viņu produkcijai būtu normāls serviss un nevar iedot tam bezServisNetam pa kāju….
arī pievienojos negatīvajām atsauksmēm. viņiem pat sanāca pārspēt elkorservisu (kurš likās nepārspējams) neprofesionalitātē
Man gan ir pozitīva pieredze ar ServiceNet. Fujitsu-Siemens laptopam salūza viena enģe, lūdz ar ko monitors burtiski atdalījās no korpusa. Izjaucu sīki pa detaļām un apskatīju salūzušās detaļas modeļa nummuru. Nobildēju. Aizsūtīju e-pastu, kurā sīki aprakstīju, ka tādām un tādam modelim vajadzētu tādu un tādu detaļu. Pāris dienu laikā detaļa bija pieejama. Pats saliku atpakaļ un lietoju kā jaunu.
Nu un ko tu man piedāvā — pašam jaukt ārā savu laptopu, pasūtīnāt jaunu monitora matricu un pašam likt to iekšā? Laiki, kad es aizrāvos ar radioaparātu būvniecību bija pirms gadiem 15, tagad es pērku iekārtas par tādām cenām, ka vēlētos, lai tās arī attiecīgi remontē kāds džondžiks piesmakušā telpā.
Cik smieklīgi to visu lasīt, it īpaši reklāmācija Šafro:
Pēc gaidīšanas meitene priecīgā balsī paziņo, ka man tiešām nevajadzētu sasieties ar ServiceNet, bet doties uz M.Shafro & Co, jo tie tak esot lieliski šajā ziņā.
Cik pazīstama firma visā pasaulē…. Nu gan uzjautrinājāt, pats esmu tur strādājis, muļķības tas viss.
Jūms vajadzēja tas dators darbam? Arī smieklīgi, pārējie droši vien to izmanto bumbas vietā. :)))
Es tevi savā servisā vispār neapkalpotu,s.c- iemācies runāt . Skatos tāds profesionāls IT jomā, bet runāt normali nevari:))) Smieklīgi lasīt, jāievieto tas viss anekdošu sadaļā.
Urā. Izskatās, ka beidzot arī kāds no ServiceNet ir pamanījis šo rakstu. Paldies, Sinti, ka pieteicies!
Es neesmu no ServiceNet, bet atsauksmes ir pozitīvas. Mana kamera tika mainīta uz jaunu vienmēr, kad tā tika salauzta. Pie tām īsā laikā.
Diezgan regulāri ir nācies uz ServiceNet aizgādāt gan laptopus, gan monitorus, šad tad pa printerim…problēmu nav bijis…pieļauju, ka katram servisam arii gadās kaut ko ne tik ātri izdarīt vai kļūdīties, bet vai tāpēc, bet diezin vai arī pats visu dari perfekti…mjā, pie tam Service Net ir serviss,nevis veiklas- viņi labo, nevis pārdod rezerves daļas…
Nez nepiekritišu par servicenet..
Garantija tiešām ātra… Kad aiznest savu lapsi uz remontu – pirmdienā, tad otrdienā jau dabūju darba gatavībā atpakaļ… Cietais bij nosprādzis, ko nomainīja pret jaunu..
Taču jā tās Vecenes apkalposanā tiešām ne laipnas…
Varbūt trīs gadu laikā kaut kas ir mainījies uz labo pusi.
Arī man ar šo Šaraškina katoru 1 un tā pati negatīva pieredze. Laptopam neslēdzās ekrāns iekšā nez kapēc. Iedvu viņiem , teica ka 2 dienu laikā būs mistiskā “Diagnostika”, rezultātā noturēja 2 nedēļas un pateica ka pilnu diagnostiku nevar veikt, jo bojāta mātes plate. Izmaksas 1000 EUR un tad varēs veikt diagnostiku. Nopietni, pat tāmi atsūtīja. Un tas viss apmēram 8 gadus vecam laptopam. Atteicos un dabūju maksāt par nepilno diagnostiku, protams, pilnu cenu. Attieksme briesmīga. Nu vo, iedevu datoru savam korišam, lai paskatās, tāpat jau laikam jāmet āŗā. Šis atver vaļā laptopu un secina ka pa 30 EUR viņu man dabūs pie dzīvības, problēma ar cietni kautkāda. Tad jautājums, vai ServiceNet strādā nekompetenti idiņi vai vienkārši viņi tikai dzīvo no savām sūda ‘Diagnostikām”.
Kantoris – mēsls, nevienam,nekad neiesaku. Tpu!