Kaut arī šķita, ka darbiņš būs vienkāršs un patīkams, datorsalona NDD reklāmas kampaņa sakarā ar jaunā veikala prezentāciju izrādījās tāds pamatīgi sarežģīts kumosiņš. Tad nu reku šeku, kas man no tā beigu beigās sanāca.
Un reku dažas skices, kas, protams, tā arī palika kā skices.
Vēl varbūt kādu laiku arī varēsiet redzēt šo baneri šur tur rēgojamies.
Sirkei — jā, es atradu, no kurienes es to ņēmu.
Piebilde sakarā ar tekstu: jā, es ļoti labi zinu, ka veikali ir «tie» , nevis «viņi». Šai gadījumā tas tika lietots tāpēc, ka reklāmas tēls — sievietes lūpas –, uzrunāja publiku stāstot, ka tagad viņai ir grūta izvēles iespēja, kur tad nu tagad doties? Un tieši tāpēc «viņi» ir ne tikai veikali, bet arī — divi pārdevēji, divi tehniķi, utml.
man liekas, ka ir OK.
pēdējais plakāts gan nebūtu publiski rādāms.
Man patīk. Publiski nerādāms man liekas tas ar sonogrāfijas attēlu, nezinu, laikam stereotipi.
Tāpēc jau tās arī ir tikai skices, ka līdz tālākai publicistikai tās nenonāca. Parādu tās tāpēc, lai varētu saprast, kā tika nonākts līdz tam, ko vēlējās atklāšanas pasākuma producenti, klients, dizaineris.
Nu, bieži vien jau arī gadās, ka tas, kas tev liekas nu tā so so un varētu pavilkt tikai kā skice, klientam liekas godlike, savukārt, tas kas tev liekas, ka varētu būt real deal… vice versa.
Pirmais ir labs, īpaši, ja tā ir tava bilde, nevis google.lv atrasta. Šajā gadījumā punkts nav jāliek (“Tagad viņi būs divi.” arī pēc veikala adreses punkts nav vajadzīgs.
neitrano — punkti ir jāliek, tie ir divi teikumi un teikumu beigās ir jābūt punktam.
Bilde ir pirkta, tā nav mana un nav arī zagta.
forshii :)
Un kur tad tu to njeemi? :)
shutterstock.com
protams, labākais ir tas pirmais, kurš palicis aiz strīpas – ar 2 pogām. piečubinot būtu labinieks!
nu, es tāda neattapīgāka… bet kas ir divi tajā mutē? zobi? nu, tai īstajā plakātā