2 domas par “Vai Nokia ir tik mirusi, cik par to runā?”

  1. Vispirms jau būtu jādefinē, kas ir miršana. Nespēja apmierināt tirgus pieprasījumu? Īsti nezinu, vai šis grafiks dod atbildi uz šo jautājumu.

    1. Ad requests? kāds šim ir sakars ar miršanu?
    2. CTR for mobile ads?
    3. beidzot atbilstoši dati
    4. developeriem interesējoši procenti, kuriem var būt dažādi tulkojumi. Var pieņemt, ka augsts CTR ir tāpēc, ka Nokia iekšējais aplikāciju tirgus nav tik piesātināts.

    Visbeidzot atbilde tik un tā paliek tā pati – Nokia vēl nav mirusi un vēl kādu labu laiku nebūs, bet ne jau šis ir tas grafiks, kas to izsaka. Šis grafiks man pasaka to, ka ja es gribu piķi kā mobilais developeris, tad man ir labākas izredzes strādāt ar Nokia, jo viņiem ir labi CTR un eCPM rādītāji. Labo mani, ja kļūdos.

  2. Kaut kā neiedomājos, ka man būtu vēl kaut cik īpaši jāizceļ to, ka šim ir tiešs sakars ar mobilās reklāmas tirgu. Paskaties, ar ko nodarbojas inneractive.

Komentāri ir slēgti.