Dažkārt pārcenšanās noved pie stulbuma

Nu jau laikam gadus divus vai trīs internetā pie visām kolekcijām ar kolosālām vizītkartēm ir atrodams arī šis garadarbs.

Pola Nilsena vizītkarte.
Pola Nilsena vizītkarte.

Ja jūs arī esat starp tiem, kas uzskata, ka šī vizītkarte ir kreativitātes kalngals, tad varu pavisam droši apgalvot, ka kreativitātes jomā jums nav ko darīt.

Man būtu ārkārtīgi interesanti skatīties, kā viens cilvēks mēģinātu Polam piezvanīt, no šīs vizītkartes mēģinot nolasīt numuru un ievadīt to telefonā.

21 thoughts on “Dažkārt pārcenšanās noved pie stulbuma”

  1. Nu nez – jam man tāda nonāktu rokās, token nemestu laukā, pataupītu kā relikviju, līdz izkalst un sabirst. I ja nebūtu pie rokas cita, ērtāka (kas maz ticams ) – moš i uzzvanītu, mokoši staipot zem sloga :)

    Jo jau pati ideja saka – bez baisām mokām nekas nesanāks, uz cilvēkiem parastajiem – slinkajiem tas var nedarboties. :D

  2. Kas tur stulbs? Piemēram, ja cilvēks nespēj uztvert klasisko mūziku, tad tas nenozīmē, ka vaina ir mūzikā.

  3. nav jau tā, ka nevar iespiest telefonā nummuru ar vairākiem piegājieniem, pie reizes nedaudz “pasportojot”. šis ir lielisks kreatīva piemērs, jo wow effekts un trāpīgais vēstījums pilnībā noklāj faktu, ka viņa salīdzinot ar tradicionālo variantu atpaliek lietojamībā. kā jau augstāk minēts, iespējamība, ka viņa tiks saglabāta un parādīta draugiem ir krietni lielāka, nekā parastajai, viegli nolasāmajai vizītkartei.

    kreativitāte ir par vēstījumu nodošanu, par pārsteigšanu, “good one!” momentu radīšanu. šeit visi šie faktori izpildās.

  4. Mr. Serge praktisks un kreatīvs nav viens un tas pats.. Palasi definīciju http://en.wikipedia.org/wiki/Creativity

    Tāpēc tavs pārmetums, ka tas neesot nekāds kreatīvisma kalngals, jo esot nepraktisks ir izcili muļķīgs.

    “Creativity refers to the phenomenon whereby something new is created which has some kind of value. What counts as “new” may be in reference to the individual creator, or to the society or domain within which the novelty occurs. What counts as “valuable” is similarly defined in a variety of ways.”

  5. Man ir aizdomas, ka neviens no slavētājiem nekad nav stāvējis fakta priekšā, kad ar veselību ir tik sūdīgi, ka vajadzētu saņemties un sākt sportot.

  6. serge savus glupos komentarus vareja paturet pie sevis, nevienam tie neinteresē. turpini masturbēt savu 9×5 uz balta 250gsm kartona. arī samuraju kultūra kļuva par mēslaini, kad sāka ražot AK-47.

  7. serge, kā reizi man ir. ja būtu meklējis kontaktus, un būtu divas līdzvērtīgas opcijas (cenas un lokācijas ziņā) , atšķirtos vien vizītkartes – es ietu par labu kreatīvajai, jo tas man norādītu, ka arī serviss iespējams būtu labāks, jo viņi tomēr domā kā pasniegt sevi interesanti, etc, kā arī tīri no viedokļa, ka viņi man paliktu atmiņā. bet cepties jau nav par ko. vizītkarte, ir tikai pirmais iespaids, kas ir maza daļiņa no mārketinga rīkiem – kampaņas, reklāmas printi, tiešā komunikācija un attieksme, web, tas ir tas, kas aizpilda tukšos laukumus.

  8. Es neticu tev.
    Pagājušajā gadā man tādus mārketingus un reklāmas sasolīja divi pārdaugavas sporta centri, bet es tāpat aizgāju uz u/v Centrs augšējo stāvu, jo tas bija visērtāk atrašanās vietas ziņā. Domāju, ka aptuveni 90% tas arī izšķir, uz kurieni iet un tikai 10% domā par to, kur kas ir kāds.

  9. bez šaubām, ka lielākoties nekāds mārketings vai reklāma tev neliks braukt cauri visai pilsētai uz otro galu (it īpaši ja tas regulāri) lai nokļūtu savā sporta klubā, ja tev pie mājām ir 5 citi. kā jau teicu, ja būtu līdzvērtīgas cenas un lokācija, piemēram, divi blakus esoši fitnesa klubi, tad izšķirošais faktors būtu tas kā viņi sevi prezentē. tas attiecībā uz sporta klubiem, jo tie savā ziņā ir līdzīgi lielveikaliem – tu tos apmeklē regulāri un centies apmeklēt tos, kuri tev loģistiski un finansiāli izdevīgāki. bet ir jau kaudze biznesu, kuros nespēlē šādi noteikumi.

    šis konkrētais gadījums vispār ir sporta instruktors/treneris, kas iespējams dodas mājas vizītēs vai arī nav piesaistīts konkrētam klubam.

  10. Ok, bet mēs jau esam kaut kur aizrunājušies neīstajā virzienā.
    Pamatdoma paliek viena — reālajā dzīvē tev ir ļoti jāpiepūlas, lai tu vispār šitam keksam varētu piezvanīt.

  11. personal trainer ir mazliet cita kategorija. tas nav sporta klubs. redz piemēram tādi jampampņi kā tu mr serge turpina izplatīt šo vizītkarti bez maksas. es varētu kaut tūlīt Nilsenam pazvanīt.

    Cik praktiska ir vizītkarte kā tāda, cik reizes tu lieto vizītkarti? Es vienreiz ierakstu telefonā/datorā un noarhivēju miskastē.

  12. Vizītkartes ikdienā izmantoju ļoti daudz. Jo ir ļoti daudz personu, kuras tev ne ar ko nesasaistās, bet vizītkarte man paliek vizuālajā atmiņā un, pāršķirstot vizītkaršu bloku es ļoti ātri spēju atrast to, kas man ir vajadzīgs konkrētajā brīdī. Lai to atrastu telefongrāmatā, man būtu smagnēji jāiespringst ar atslēgvārdiem. Labi, ka Nokia ir uztaisījusi paplašināto full text search pirms kāda pusgada un tagad ir iespējams meklēt ne tikai pēc pirmā vārda, pirmā uzvārda vai pirmā uzņēmuma nosaukuma burtu virknējuma, bet tas tik un tā pagaidām nepalīdz.

  13. Pilnīgs tupums šis posts, šķiet tev kā autoram pašam nav ko darīt kreatīvā jomā, jo pats īsti nesaproti tās būtību.

    Ja visi būtu tādi kā tu, tad mēs staigātu pelēkā, garlaicīgā, bet nu bezgala funkcionālā pasaulē. Nākamreiz raksti par to ko pats vismaz saproti.

    Veiksmi!

  14. Runājot par šo vizītkarti, tad praktiska viņa tik tiešām nav. Radoša varbūt 16 gadīgajiem graphic designer wanna be. Bet katram savs.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *